Żydówka matka Michała Boniego o Polakach i Żydach

Wypowiedź  Anny Zuzanny Boni z domu Alwast -matki Michała Boniego o swoim synu i o Polakach. Cytuje:

Ubolewam nad sytuacją jaka jest w Polsce. Ponoszę za swą polskość większe konsekwencje niż wy. Bo rozstałam się z synem którego codziennie widujecie w telewizji. Stoczyłam z nim wojnę właśnie o Polskę. Wyrzuciłam go ze swego domu i serca. Za fakt, że ochrzciłam córkę bardzo boleśnie odczułam zachowanie się męża, iż ledwo przeżyłam. Nawet kary za to nie poniósł, bo tacy jak on byli poza prawem. A po wojnie w latach 1946-55, jak byłam młodą dziewczyną i żyli jeszcze moi rodzice, to regularnie co tydzień u nas w domu omawiali sytuację w Polsce najważniejsi Żydzi. Później, jak wydali mnie za mąż, to te zebrania najważniejszych Żydów były również w moim domu. To ja podawałam kawę i herbatę, ciastka lub obiady dla całej dużej grupy. I to ja nasłuchałam się jak was otumaniają i żerują na waszej naiwności.

źródło : Albin Siwak – “Chciałbym dożyć takich dni”

http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=25144&Itemid=80

Komentarze

  1. Mam nadzieję, że ludzie wreszcie się obudzą. Tylko, żeby nie było za późno. Żydzi zniszczyli nasz kraj i niszczą nas, ale wierzę , że już niedługo sytuacja się odwróci. Prawdziwy Prezydent Polski Jan Zbigniew Potocki mówi jak jest i obejmie władzę, a wtedy według Konstytucji z 35 r. rozliczymy tych zdrajców z rządu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

O znachorce oraz kobylaku , który leczy biegunkę oraz zaparcia

Bezprecedensowa agresja zbrojna USA/Izrael na suwerenną sojuszniczą Polskę w warunkach pokojowych