Kościoły narodowe polskokatolickie w Łodzi


Kazanie ojca Dawida:

Bóg moim przewodnikiem jest . Mój wybór drogi jest tylko jeden "per aspera ad astra'. Ta polskokatolicka parafia św.Rodziny znajduje się w Łodzi przy ul. Limanowskiego 60 .
Nie jest to jedyna parafia narodowa polskokatolicka w Łodzi . Przed wojną taka parafia istniała w Łodzi przy ul. Żeromskiego 56 . Dzisiaj stoi opuszczona . Poszukuję ludzi mogących , coś zaświadczyć na temat tego kościoła. Przed rokiem zrobiłem zdjęcia tego miejsca, które wysłałem mieszkającemu w przeszłości w tej kamienicy Andrzejowi Henrykowi Mielczarkowi, który bardzo ładnie opowiada o tym podwórku. W zwiazku z tym artykułem proszę go o dołączenie do dyskusji. On kiedyś przesłał mi mail na temat swojego podwórka, lecz służby specjalne nagminnie niszczące mi mój komputer spowodowały nieodwracalne zniszczenie tej informacji.
https://www.youtube.com/watch?v=eIeV87NpzzA
Mój telefon 606 633 305

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Żydówka matka Michała Boniego o Polakach i Żydach

O znachorce oraz kobylaku , który leczy biegunkę oraz zaparcia

Bezprecedensowa agresja zbrojna USA/Izrael na suwerenną sojuszniczą Polskę w warunkach pokojowych