Security FB ! do wiadomości: wszyscy moi znajomi blokowani przez FB na FB i nie mający ze mną żadnego kontaktu, których przepraszam za to co robią wobec Was w kontaktach ze mną służby specjalne i ewentualnie ich agentura na FB

Security FB !
do wiadomości: wszyscy moi znajomi blokowani przez FB na FB i nie mający ze mną żadnego kontaktu, których przepraszam za to co robią wobec Was w kontaktach ze mną służby specjalne i ewentualnie ich agentura na FB
Informuję , iż w ostatnim czasie zwracają się do mnie bliscy moich znajomych na FB , którzy mówią , iż ja jestem usunięty z ich kontaktów i poprzez wyszukiwarkę FB oraz pocztę FB nie mogą za mną nawiązać kontaktu. Oto przykład takiego zwrócenia się do mnie przez córkę mojej znajomej na FB, cytuję
Cześć Wujek
Jestem u mamy
I mama pytała czy jej nie osunąłeś z f Bo ciebie nie ma na fejsie
oraz moja odpowiedź, cytuję :
Kamilka ! sytuacja jest następująca : po 25 stycznia br. włamano mi się na moje konto na FB i podmieniono mi dużą część moich znajomych na ludzi zupełnie mi nie znanych. oraz usunięto moje wpisy po 5 stycznia br. Ponieważ w dniu 25 stycznia ja widząc , że coś dzieje się nie tak, zmieniłem swoje hasło i nikt go nie znał oprócz mnie FB i kontrolujących mnie służb specjalnych , które się mną interesują tej dywersji na moim koncie mogły dokonać tylko służby specjalne .
W efekcie mam konto na FB , na którym ponad połowa moich znajomych to ludzie , których nie znam , a moi autentyczni znajomi, tak jak Twoja mama są blokowani na FB, by nie mieć ze mną kontaktu . To co zrobili jest grubym naruszeniem obowiązującego prawa , stanowi przestępstwo komputerowego włamania na moje konto oraz przestępstwo czasowego zawłaszczenia moim kontem dla wprowadzenia tam niepożądanych przeze mnie zmian tj . przestępstwo wymuszenia komputerowego . Mając również na uwadze cel jaki tym działaniom przyświeca tj, zastraszenie mojej osoby jest to kolejne przestępstwo komputerowej groźby,
Sprawę tych dokonanych wobec mnie przestępstw zgłaszałem wielokrotnie do Security FB -jak dotąd bez odpowiedzi i bez reakcji , W tej sytuacji rodzi się uzasadnione podejrzenia , iż w tych przestępstwach mogą uczestniczyć przynajmniej niektórzy ludzie z FB. Sprawa ta jest przedmiotem prowadzonego przeze mnie prywatnego śledztwa mającego na celu rozpoznanie tych przestępstw oraz ustalenie osób za nie odpowiedzialnych , ewentualnie ich pomocników i podżegaczy .
Tak więc proszę uspokój mamę i powiedz jej , by uzbroiła się w cierpliwość , gdyż robię wszystko , by sprawę rozpoznać, wyjaśnić i naprawić. Pozdrawiam Mamę , Ciebie oraz całą Waszą rodzinę Michał PS. powierzam Was oraz pracujących na FB , w tym dopuszczających się wobec mnie przestępstw osób z e służb specjalnych łaskawej opiece dobrych duszyczek sióstr Misjonarek Miłości
PS.powyższą sprawę w ramach funkcji "Zgłoś problem " przekazałem do FB w dniu 11 lutego 2018 r. o godzinie 19:12

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Żydówka matka Michała Boniego o Polakach i Żydach

O znachorce oraz kobylaku , który leczy biegunkę oraz zaparcia

Bezprecedensowa agresja zbrojna USA/Izrael na suwerenną sojuszniczą Polskę w warunkach pokojowych