Wdzięczność po żydowsku




  •  

    W ostatnim czasie usiłowałem pomóc jednemu człowiekowi /chodzi o żydowskiego dziennikarza Krzysztofa Gwardysa/ wymagającemu w trybie pilnym takiej pomocy……wziąłem spod chmurki , gdzie spał do siebie ,na krótko, pod swój dach , by się wymył , wyprał., nakarmiłem , kupiłem pakiet startowy do internetu, dałem 120 zł ze swojej emerytury…no i się narobiło…..zostałem przez niego zbluźniony , fałszywie oskarżony , wygrażał mi, bym skończył jak ci w Rumunii w 1989 r. ……..itd…..itd…otrzymałem kilkanaście nocnych SMS-ów o treści niesamowicie obraźliwej.

    https://www.youtube.com/watch?v=iR1WjzQakpc

    Mój przyjaciel , znany bloger Andrzej Szubert poinformowany o tym tak to wyjaśnił : u Żydów jest takie przysłowie – cużem ci zrobił dobrego, że mnie nienawidzisz. Tak więc reakcja Gwardysa wpisuje się w to przysłowie. Przypuszczam, że jego urażona duma, że goj mu pomaga, miała na to wpływ.

    Zgadzam się z Andrzejem . Wniosek z tego taki : uważaj komu pomagasz, byś później nie żałował swojego dobrego serca i czynu.

    PS. co charakterystyczne Facebook usunął mi min. ten post z mojego konta, pozbawiając mnie tym samym , bezrozumną administracyjną decyzją gwarancji bezpieczeństwa ze strony tego człowieka polegającej na upublicznienie tej sprawy. W tej kwestii prowadzę z FB pertraktacje-o ich wynikach poinformuję.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Żydówka matka Michała Boniego o Polakach i Żydach

O znachorce oraz kobylaku , który leczy biegunkę oraz zaparcia

Bezprecedensowa agresja zbrojna USA/Izrael na suwerenną sojuszniczą Polskę w warunkach pokojowych